מחפשים טכנאי מזגנים?

לתיקון מזגנים יעיל ואיכותי יש לפנות לחברת מזגנים איכותית ואמינה. חברה איכותית מספקת שירות מהימן למוצרי חשמל רבים של מגוון חברות. מכשירי האלקטרוניקה כוללי: תנורי אפייה החברה מעסיקה צוות מיומן של טכנאי שירות מנוסים ומומחים בתחום שירות תיקונים למכשירי חשמל הטכנאים של חברה ברמה גבוהה יעניקו לכם שירות אישי ויעיל.

מהי ההכשרה של טכנאים בחברה לתיקון מוצרים?

חברה רצינית מעסיקה טכנאים שיש להם תעודת טכנאי מיזוג אוויר ותעודת חשמלאי מוסמך. הטכנאים צריכים להיות מנוסים בתחום לקחת חלק הכשרות מקצועיות באופן שוטף. קבלת טכנאים לעבודה נעשית לאחר בדיקה מעמיקה של ידיעותיהם בתחום. לאחר קבלתם, נערך מעקב אחר עבודתם ורמת השירות שלהם. הטכנאים צריכים למצוא פיתרון עבור בעיות שונות במזגנים, באופן מיומן ואחראי, תוך שמירה על שירות אדיב . הטכנאים צריכים לדייק בשעות ההגעה לבית הלקוח ולדעת לענות על השאלות והבקשות של הלקוחות.

אילו תקלות מתקנים הטכנאים במזגנים?

התקלות הנפוצות במזגנים נוגעות לחלקים שונים של המזגן כגון המדחס, הצנרת, ועוד. בין התקלות:

דליפה של גז – בגלל שהלחץ של הגז בתוך המזגן הוא גבוה ביותר, למרות האטימה של הצנרת נפלט מעט גז החוצה. במשך הזמן פוחתת כמות הגז במזגן והוא לא מקרר כראוי. דליפה של גז מתרחשת דרך בקיעים במפגש של הצינורות או בצנרת. בצינור עצמו. הסדקים נובעים משינויים של מזג האוויר המשפיעים על צנרת הנחושת. הטכנאי מנסה למצוא את מקור הדליפה ולתקן את מקורה.
תקלות חשמליות – תקלה במערכת החשמל של המזגן. מזגן שלא נדלק יכול להצביע על תקלה במערכת הפיקוד. מקרים נוספים הם מזגן שגורם לקצר חשמלי או עובד מבלי לקרר.
תקלות מכאניות – מתרחשות בדרך כלל במאוורר או במדחס של המזגן. כאשר המזגן פועל אך מרעיש בדרך כלל זו תקלה של מדחס או מאוורר.
נזילות – קורות בדרך כלל בשל תקלה בניקוז המים. אם המזגן פעול אך לא מקרר, צריך למצוא את מקור הנזילה.
תקלה בפילטר – כאשר מסנן המזגן לא מסנן את האוויר בצורה טובה והחדר מתמלא בריחות רעים.
החלפת חלק – לעיתים אחד החלקים במזגן מתקלקל ויש להחליפו. כאשר הטכנאי יודע מבעוד מועד מה הוא הדגם של המזגן של הלקוח הוא יכול להחליף את החלק במקום.
בדיקה תקופתית – רצוי להזמין טכנאי מזגנים כדי לבצע בדיקה תקופתית. הטכנאי מוודא כי המסננים של המזגן נקיים, היחידה החיצונית נטולת אבק, החיבורים מחוזקים והלחץ של הגז מדויק.

כיצד אפשר לשמור על המזגן על מנת למנוע בעיות ולחסוך בחשמל?

ניקוי פילטרים – אם המסנן מלוכלך, נוצר עומס רב יותר על המזגן בשל הקושי לשאוב אוויר.
צריך להקפיד לנקות את הפילטרים שצוברים לכלוך, לעיתים קרובות. יש לשלוף החוצה את הרשתות, לשטוף אותם ולייבש. ניקוי זה יתרום לשמירה על המזגן שלכם.
מניעת נזילה – במקרה של נזילת מים ,לעיתים הדבר נובע מצינור ניקוז מסובב, בלוי או סתום שיש להחליפו או לסדרו.
מעלות – כדאי לכוון את המזגן ל- 25 מעלות בעונת הקיץ ו-20 מעלות בחורף, לחסכון בצריכת החשמל.

מאת: מאור ד.